24 Oct 2018

霸位同事今日放假...不過...我發覺其他同事...
自動自覺留個位比我哋..原來我哋咁霸道..哈哈..



今日又係食雞胸....已經食左好多餐...


阿媽話細佬放假...不如一齊食飯..去左食特價餐..



4 則留言:

  1. 你平時回覆我都好覇道。
    食雞腎。
    有幾特?$/3人

    回覆刪除
    回覆
    1. 對你已經算好好喇喎
      我唔係好食內臟
      五百蚊三個人

      刪除
  2. 自動自覺留個位>>你一定係大老細啦.個個都擦你鞋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係啲同事好好
      知道我哋坐慣果個位
      所以讓下我哋啫

      刪除