21 Sep 2018

到左星期五...平時就一定好開心...
不過今日就麻麻..因為係連續幾日OT嘅開始..



突然有飯前甜品食...不過點解咁奇怪...
係生日嘅同事請我地食生日蛋糕...


今日帶個飯盒都好大盒...
啱啱食左甜品...都食唔晒個飯盒..


放工第一時間同埋同事出去食飯...
去左翡翠拉麵小籠包...食個特價二人餐...


食飽就要返公司開工...今日還好...
只係啱啱開始..所以唔使做咁夜...黎緊幾日就..



6 則留言:

  1. 通宵咪可以食宵夜加糖水消除疲倦同工作壓力,幾好喎!要新老細安排多啲。

    你哋班小圈子一定排擠人哋啦!要揾借口請你哋食餅埋堆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早安排嘅野,唔關新老細嘅事喎
      我係喺大圈子裡面架喎

      刪除
  2. 我呢邊啲人係生日請有食餅㗎。所以我生日會放假唔喺公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你不如生日嘅時候
      返黎香港請我食飯

      刪除