6 Aug 2018

今朝食左一個簡單嘅早餐....
不過蛋卷係我其中一個好鍾意嘅早餐..



台中朋友帶我去左彩虹村...原來所有彩繪..
係由一個老人家畫..佢仲喺香港長大嘅添..


朋友招左我幾日..想請佢食餐飯..呢個迴轉壽司..
每碟都只係十蚊港紙..仲有扭蛋玩..真係抵..


係時候要離開台中...返過去台北...



到左台北嘅酒店..我今年第三次住呢間酒店喇..


約左台北嘅朋友..佢帶左我去中正紀念堂..
去睇降旗儀式...順利睇埋日落....


之後喺中正紀念堂嘅春水堂食埋晚飯..


朋友走左之後...去康是美幫阿媽買野...
不過美其名係幫阿媽..其實係我自己想換購..



4 則留言: