18 Jun 2018


天未光就要走佬...去吉隆坡...



瞓醒一覺就到左KL...去食番個早餐先...


有KL朋友接我哋去食飯...呢間係我嘅 Favorite..


馬來西亞人真係太熱情...即刻又帶我地去食...
頭先果餐叫午餐....咁呢餐可以叫做乜呢?...


係時候要去機場喇...


返屋企....


返到香港...餓與唔餓之間...
去 Lounge 食碗魚蛋粉先返屋企...



2 則留言:

  1. 好彩唔係去大板,震C你。

    為興趣,應該上堂學整餸,有用過打羽毛球、日文啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暫時都冇計劃去大阪
      其實我對食都冇乜要求, 食得入口就OK

      刪除