4 Apr 2018

今個星期真係好..返埋今日就有一日休息下..



因為有一個免費餐..所以幾條友出左去食lunch..


見小米出左個新嘅USB叉電鬚刨..買黎試試..


我一向都鍾意大快活多過大家樂..睇下啲細節位..
捧餐比個客之餘..仲幫你用滾水浸埋餐具..細心..



6 則留言:

  1. 咁都睇得出,魚仔都好細心,好得人鍾意。

    回覆刪除
  2. 用滾水浸埋餐具我會擔心喎.啲碗筷可能洗得唔乾淨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用水浸完唔代表乾淨左
      不過我只係欣賞佢咁細心

      刪除
  3. 純屬主觀,我比較喜歡大家樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得大家樂嘅水準唔穩定
      有時真係麻麻地

      刪除