10 Mar 2018


喺酒店食飽早餐..再返房瞓下..



出發去台南...


話明慶生..緊係要對自己好啲..今晚要住好少少..


出去食午餐...認識左一個搬左黎台灣嘅香港人..
我將酒店送比我嘅免費門票轉贈佢嘅小朋友..
點知...佢太太好客氣..回贈我哋珍珠奶茶...


食飽就喺附近嘅藍晒圖文創園區行下..


之前睇天氣預測...話應該都幾涼...
但黎到又超熱...要食啲冰降溫...


經過孔廟...入去行個圈...


返到酒店之後...去參觀下個泳池..同埋健身室..
不過今日都有啲涼..都係唔好落水好啲...


今晚去花園夜市...雖然人山人海..
但都阻止唔到我施展我嘅食力...


6 則留言: