21 Oct 2017

今朝醒早就要起身...



今日嘅行程係銚子一日遊...


第一站係去飯沼觀音同埋食紅豆餅...
寺裡面嘅人好好..細心講解之餘..仲送我護身符..


跟住就係去犬吠...首先去睇下個燈塔..


犬吠係溫泉之鄉..我一早就搵定一間溫泉旅館..
諗住去浸下...個浴池係對住個無敵大海景架..


之後食埋餐豐富午餐先走..
浸溫泉連食野..每人都係二百港紙..好抵..


最後一站係外川..雖然今日乜鬼都冇開
但我好鍾意呢個咁寧靜嘅城市...


返番黎起點...銚子站..聽講附近有個市集...
順便去行下..竟然碰到我好想試嘅醬油味雪糕..


估唔到成田市都有我最愛嘅磯丸水產..
仲要喺車站隔離咁方便...


食飽之後....要去入貨...


返酒店浸完浴...落樓下間便利店買宵夜..



6 則留言:

  1. 送護身符???知將要失身,要保護吓!
    影得温泉相即係你哋包場,撞啱呢個時間冇人咁筍。
    午、晚餐都好正,醬油雪糕就麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你覺得有用架咩
      咁啱一個人都冇
      醬油雪糕幾好食架喎,味道好似麥精咁

      刪除
  2. 送護身符,一定係見你烏雲蓋頂。

    回覆刪除