9 Mar 2017

真係好想食腸粉.....雖然要等好耐....我都要等....



隻腳好似有啲舊患復發咁....襯早去睇左醫生先...


 返到公司...趕頭趕命叮飯食.....


 同事買左啲冬甩請我地食....真係幾好食....又唔太甜....


 唔知好彩定唔好彩...唔好彩嘅係我又比人盜用野....個酒店網比人用黎訂左房...
 好彩嘅係....佢今日啱啱訂...就比我無意中發現左...趕得切截晒所有野...


 繼蒸爐之後...又買左新玩具...空氣炸鍋...雖然冇真正用油炸咁脆...但效果都算唔錯..



6 則留言:

  1. 離家出走晚晚同人撐枱腳, 係易啲舊病復發㗎啦! 呢啲叫等價交易 😁
    網絡盜竊好猖狂,我呢啲老嘢唔夠膽用💸。
    氣炸鍋係咪快過自己煎呀? 冇油煙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全睇唔到有乜關聯
      我又唔係咁擔心
      時間唔會快過但乾淨簡單好多

      刪除
  2. 你係咪喺啲保安差嘅網購物?

    回覆刪除