17 Jan 2017

早餐....其實去邊度食都係差唔多....但喺canteen食...就總係覺得特別悶....



尋日煮多左野....所以今日帶埋返公司食....好耐冇帶飯LU....


 近排覺得好似同呢個城市脫左節咁...就連我應該最熟悉嘅旺角.....
 都多左好多陌生嘅事物....好在我喜愛嘅肥姐依然喺度啫.....


 今晚約左啲舊同學出黎食飯....原來我地差不多兩年冇見面....
 不過我覺得大家感情都依舊咁好...證明真正嘅好朋友係唔需要成日見面...



6 則留言:

  1. 人與人之間的維繫,不一定要經常見面!

    回覆刪除
  2. 其實去邊度食都係差唔多....但喺canteen食...就總係覺得特別悶....係喎!魚仔出外食早餐會心動……夠貴 夠肉赤。

    咁為何又要約出黎食飯,五十年後至聚一次嘛,到時都係好朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係叻,咁都知
      唔使成日見,唔代表唔見喎

      刪除
  3. 我哋都好耐冇見喎,咪係非常好嘅朋友囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不嬲都當你係非常好嘅朋友架啦
      乜原來你唔係架

      刪除