2 Feb 2016

乜野係自欺欺人呢....我咪係囉....之前一餐食得咁豐富......
跟住食番少啲.....令自己個心好過啲囉....




B同事之前買左盞LED燈仔....佢話好好用....所以我都買左一盞....
原來都真係幾好...可以USB叉電....有幾段光暗調較....帶去旅行就啱晒..


 下晝要出去攞野....所以出左去食lunch....


 攞嘅就係呢部迷你抽濕機.....細細部....啱晒放喺睡房入面.....


原本約左朋友食飯...但臨時取消左.....返到屋企一個人都冇....唯有自己落街食啦..



10 則留言:

  1. 抽濕機,這幾天派用場!

    回覆刪除
  2. 去旅行啱晒?? 你去啲地方冇電嘅咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慣左喺酒店都會開少少燈瞓
      但有時開廁所燈又太光

      刪除
    2. 咁呢個o野charge滿咗可以用幾多個鐘㗎?

      刪除
    3. 佢寫住如果開最弱嘅光
      可以用幾百個鐘

      刪除
  3. 有燈仔至瞓得著?定係腎虛有夜尿方便用呢?怕鬼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔出奇喎!我個樣同八兩金一樣咁醜,魚仔係怕醜仔。

      刪除
    2. 你咁講
      我又好想睇下你個樣喎:)

      刪除