7 Jan 2016

一瞓醒...睇下個鐘...大劑....返八點半...但八點半先醒....
尋晚食左藥....連鬧鐘都未較....就已經瞓著左....



即刻趕返公司....買碗通粉....邊食邊做.....


有朋友約我食lunch....所以今日唔食兩餸飯.....去左一風堂.....


夜晚都係繼續食食食.....七喜除左粥同麵好食....其實小菜都唔錯.....


食完晚飯......再加多個甜品.....咁就perfect喇.....



8 則留言:

  1. 眼有事嗗!醫生唔會開瞓覺藥架!不過,係向上司解釋晏起身嘅好借口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我老細有睇我個卜我就一定比你累死
      抗敏感藥係有睡意架

      刪除
  2. 我長期食抗敏感藥,唔怪之我咁鍾意瞓啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係隻隻都有架喎
      你鍾意瞓係因為你係睡王子啫

      刪除
    2. 你咁靚仔,小心畀人落藥…………

      刪除
    3. 你叫佢身邊啲人小心啲好過啦

      刪除