21 Dec 2013

星期六要返工.....已經好慘....唔好仲要食canteen早餐....對自己好d 啦...


下晝放工....約左姑姐....去大平館食lunch.....有我鍾意o既牛脷....


好耐都冇試過book到兩個鐘o既羽毛球場....今晚難得book到....打餐飽....


之後去左佐敦o既大排檔食晚飯......


Eddie攞左一堆朱古力比我.....如果食晒就真係肥死....一定要同其他人分享下先得...



8 則留言:

  1. 一定要同其他人分享下<< 又唔見你同我分享??

    回覆刪除
  2. 牛脷比牛肉更有牛味,我都鍾意食架,不過,衰在隱藏咗好多見唔倒嘅脂肪呢。
    分享???變身魔鬼魚去害人,等人吔肥過你,你咪瘦囉,同邊個有仇呢?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得就唔好想咁多喇
      你講咁多野, 都係想我分D比你啫 :D

      刪除
  3. 獨食難肥~~~你食晒佢啦^++^

    回覆刪除
  4. 巧克力,沒法擋的誘惑!

    回覆刪除