12 Jul 2013

原本諗住一早起身....去左游水....先去食早餐.....
但原來吉隆坡七點幾個天都未光得晒....都係食左早餐buffet先....


食飽休息陣.....就去游水.....足足游左成個鐘....尋日食咁多.....今日要勤力d


游完水有d 攰.....返酒店房hea下先.....


都接近十一點.....係時候要check out.......準備出發.....


第一站....雙子塔.....尋日搵唔到位影.....今日終於搵到個好位....


影完個塔....就坐LRT......去第二個地方......


去到舊城區.....有好多唔冋種族o既人.....有d 似新加坡o既小印度.....


隔離仲有條馬來街添.....



有d肚餓....又唔知食乜好....見到街頭好多人食呢d 野...我又唔知係乜.....
都係食左先算.....後來網上面有人話呢d 係叫做rojak喎.......


呢邊賣o既野唔係好啱我....都係去睇下d 舊建築好過.....途經o既寺院...著背心短褲o既我又係唔入得....


呢一區o既路....唔係咁易搵.....正當我搵緊間博物館o係邊o既時候....有人伸出援手.....



行到過去獨立廣場時.....我又撞番呢個人.....原來佢係自己一個人由德國黎旅行...
因為佢好鍾意KL.....所以已經黎過好多次.....仲好熟路添......


佢話佢冇plan去邊....只係想周圍行下.....佢問我想去邊....我話我諗住去茨廠街....於是佢就帶左我去...


跟住仲去左好多地方......


專賣遊客野o既central market.........


今日天氣實在好熱....都係要搵個地方坐下.....不過周圍d 舖頭都唔似有冷氣...最可靠都係麥記..


休息完.....再出發去KL Sentral......去左呢個拍逆戰o既舊火車站...真實o既火車站冇戲裡面咁靚....


真係多謝Thomas 帶我玩左成個下晝....又幫我影左咁多相.....


為左多謝佢.....我請佢去飲番杯野.......


到左要講再見o既時候......佢約左朋友.....我就要同埋Tim哥Ray哥佢地會合.....希望第日再有機會見..


等齊人之後....就出發去食食食......


我地去左食出名o既黃亞華燒雞翼.....之後仲去左食榴槤添....


食飽之後....就要出發去今晚o既酒店喇....


因為呢間酒店比較偏僻....加上去到攞房時.....搞左好耐.....返到上房都已經好夜lu....



5 則留言:

  1. 他鄉遇到同途人,更是不同國籍,這機會甚是難得,緣份也!
    [版主回覆07/13/2013 10:00:14]係呀
    希望喺FB繼續keep in touch

    回覆刪除
  2. 用梗o的精力游早水﹐o米無力周圍行啦﹗
    黃亞華野好似好好食o窩。
    仲乜舉腳影相呀﹗你o地o的腳都o吾靚。
    [版主回覆07/13/2013 10:03:12]所以要喺酒店休息下先出去
    係呀, 好食呀
    因為我未出腳

    回覆刪除
  3. 舊城區多特色但實在怕左佢既亂同吵...星洲既感覺會乾淨好多.
    有冇同個德國旅人保持聯絡呀 ,最好就係旅途偶遇呢類人,好開心.
    [版主回覆07/13/2013 10:06:49]周圍D野都好舊好亂
    有攞FB

    回覆刪除
  4. 好勤力游成粒鍾
    影雙子塔要行去條橋度!
    街頭小吃應該唔錯!
    [版主回覆07/14/2013 12:48:37]因為食左好多野嘛, 唔勤力D 點得
    係呀, 我最後都去到條橋度先影到
    我都幾鍾意馬來西亞o既街邊野食

    回覆刪除
  5. 早上吃早餐、游下水,呢個旅程好 relaxing 呀!
    [版主回覆07/14/2013 12:50:55]係呀
    因為book左間比較遠o既resort
    所以都係relax d

    回覆刪除