2 Dec 2012

一早起身...諗住自己一個人去睇早場...點知阿媽聽到...竟然話陪我一齊睇...
於是大家一早落左街....又去左帝京酒店食早餐buffet........


自《情書》之後...就鍾意左中山美穗...雖然而家已經一把年紀...但比起香港好多塑化女星都要靚...
男女主角明明係相愛....但最後都選擇唔o係埋一齊....到底點解呢?....我覺得好傷感...


套戲都成兩個鐘...睇完之後再去埋買餸煮飯盒.....開始有d 肚餓....
整左Wallace送俾我o既豚王即食麵...比起原裝個版本當然差好遠..但以即食麵黎講...好好食..


食飽飽....睇下雜誌hea下....又到夜晚打波o既時候.....
今次Ray哥帶埋高手Tony黎....搞到我地通場跑...打左咁多次波..今次第一次覺得係出盡全力..


打完波...要去補充下...去左樓下o既大排檔...平時都好少去花園街市政大廈o既熟食檔..
今次都係第一次試呢間.....估唔到d 野食又幾得...尤其係個蓮耦煎肉餅....好正...


食飽飯....似乎佢地仲未夠....想去食食甜品.....


拆開金星小姐尋日送o既小禮物.....不單有朱古力....仲有張心意咭....好warm呀...

3 則留言:

  1. 中山美穗婚後一直係巴黎住,養尊處優, 梗係唔需要膠化啦..
    拍戲既野咩事咁代入先...
    今日先係出盡全力..唔怪得你既球技仲係咁C啦
    [版主回覆12/03/2012 08:32:49]係咩, 唔怪得佢d 法文似模似樣咁啦
    證明套戲好睇, 我替佢地好唔抵
    呵呵呵, 要有高手先可以迫出我o既潛能

    回覆刪除
  2. 去酒店食自助早餐﹐腳印印﹐好嘆呀﹗
    日本整容技朮高過韓國/台灣几班﹐整得好自然﹐整o左你都o吾多覺啦﹗可能十几歲整o左先入行﹐你都o吾知道喇﹗
    講到好好o甘﹐都系面一個﹐o吾多值呀﹗
    你之前留力? 嘩嘩﹗好 『高手』 o甘呀﹗
    熟食檔又抵又好味﹐環境平民o的o者﹐o甘都o吾去﹐真系o吾識貨。
    [版主回覆12/03/2012 08:35:17]係呀, 舒舒服服咁食番餐
    如果佢整左都係咁, 咁就好失敗
    以7蚊o既麵黎計, 我覺得好好喎
    唔係留力, 只係大家都係初哥, 只識hea住咁搓下波
    我成日都去大排檔架啦, 只係冇去呢個啫

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2012年12月3日 上午6:27

    早餐buffet我食唔多,會蝕畀佢架.
    [版主回覆12/03/2012 08:36:45]呢間o既早餐buffet, 都好多野食, 而且只係98蚊全包
    有番幾塊煙三文魚, 一個奄列, 加兩件pastry, 都回本啦

    回覆刪除