15 Jun 2011

今朝為爭取時間...連鬚都唔剃.....終於唔使挨麵包.....仲可以幫 B 買埋早餐添



邊行邊決定今日食乜野 lunch....對我地呢 d 選擇困難症o既人黎講....真係幾難



有 d 天生神力o既同事....用到我個 keyboard 都爛埋......
第二次.....已經係第二次喇..........



夜晚屋企人買左 KFC..... 我冇話可說......法官大人....我認罪



收到銀行o既月結單....覺得好好笑.....為左五毫子寄張單黎
我諗....郵費 + 繳費靈o既 transaction cost 都應該唔止呢個數 lor




沒有留言:

發佈留言